lauantai 15. helmikuuta 2014

Keltainen tietää kevättä

Heippa!

Taas ollut melkoista hässäkkää ja hosumista... Edelleen tuntuu, etten ehdi koneen ääreen rauhoittua juurikaan, mikä sinänsä on tietenkin positiivinen juttu. 

Olen viime aikoina käyttänyt suuren osan vapaa-ajastani liikkumiseen! Minä antiliikunnallinen!!! Olen kuitenkin löytänyt muutaman lajin joista pidän, joten liikunnasta on tullut osa elämääni, vaikka ne koulun liikunnantunnit olivatkin ne kaikkein epämiellyttävimmät tunnit. Koulun ulkopuolella olen kyllä liikkunut aina, joko pyöräillyt, uinut tai hiihtänyt. Jotenkin liikkuminen on parina viime vuotena kuitenkin jäänyt, mutta nyt olen innostunut uimisesta, zumbasta, sh'bamista sekä kuntosalilla käynnistä. Toivottavasti tämä innostus jatkuu...

Keltainen on minulle kevään merkki, aina. Nytkin huomaan sen siitä, että olen hankkinut keltaiset verhot sekä lampun. Kevät tulkoon!!!

Nämä verhot Lapuan Helluntaiseurakunnan kirppikseltä.


Seinävaatteessa oli niin kauniit värit, että se oli pakko ostaa! 
Löysin sen Kauhavan TMP-kirppikseltä. 
Tein siitä nojatuolin päällisen.



Ihana lamppu Rättei, lumpui, retroi -kirppikseltä Facebookista.


Kukkia synttäreiden ja ystävänpäivän kunniaksi.
Kiitos rakas ja Elina!



Huomenna kahvitan appivanhemmat, vanhemmat ja sisarukset perheineen.


Muumimukikokoelma.


Kivaa lauantaita!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti