perjantai 27. joulukuuta 2013

Pitsimattoja ja tilausmatto

Hei!

Joulu on vietetty ja on taas arjen aika. Mulla arkea ei pitkään kestä, sillä uuden vuoden aattona on luvassa rakkaan siskoni ja hänen  miehensä häät. Oi että, ihanaa suunnitella ja fiilistellä!

Joulupukki toi mulle vaikka mitä ihania lahjoja ja tässä niistä yksi. Isä teki mulle toivomani makuuhuoneen maton. Tämän tyylisiä Kivi-mattoja voit tilata Mattokutomo J. Arosta. Löydät mattojen kuvia Mattokutomo J. Aron Facebook-sivuilta.

Tässä mun makkarin matto.


Ja vähän lähempää.


Matonkutojan tytär kun olen, niin tänä vuonna annoin myös joululahjaksi itsevirkkaamiani pitsimattoja. Pitsimaton saivat kälyni, anoppini sekä sukulaistyttö. 



Ihana loppuvuotta!

3 kommenttia:

  1. Hienoja mattoja! Olen luvannut tehdä tuon tyylisen pinkin maton tyttäreni huoneeseen, kunhan vain kerkeisin tekemään! :) Hauska tuo värikäs juhannusruusu-matto, pitäisi itsekin kokeilla, kun olen tehnyt vain yksivärisiä tähän mennessä. :)

    VastaaPoista
  2. Kauniita mattoja...niin isäsi tekemä, kuin sinunkin virkkaamat! Tykkään noista virkatuista...itsellänikin on kaksi...ystävän virkkaamaa...:)

    VastaaPoista
  3. Kiitos :) Matot on loppujen lopuksi aika tärkeä osa sisustusta :)

    VastaaPoista