torstai 25. heinäkuuta 2013

Mitä mun keittiössä tapahtuu???!!!

Mä olen aina inhonnut sinistä väriä, mutta nyt tuo ryökäle on alkanut pesiytyä mun keittiöön!!!

Näin se maku muuttuu...tykkään sellaisesta turkoosinsinisestä ja nk. vanhansinisestä mitä kuvissa näkyy... Koboltinsininen saa varmaan odottaa vuoroaan vielä toooooosi pitkään, toivottavasti ikuisesti...

Löysin ihanat retroverhot Emmauksen kirppikseltä Helsingistä. Tuo sininen on sellainen ihana, vanha sininen, jota löytyy vanhoista tuvista. Se käy myös mulle. Peltirasia on esiteltykin jo ennemmin, mutta sinisenvihreä sekin.


Marimekon Jätski-kuosin sininen on myös hyvä. 
Mieheni sai synttärilahjaksi hauskoja Angry birds-peltimukeja sekä pienen tarjottimen. Kivat nekin.


Leipälaatikko löydetty Raviskan kirppikseltä Seinäjoelta. Päällä olevat purkit saatuja juttuja mm. kummipojilta ja Elinalta.


Sininen toistuu vähän myös pöytäliinassa, joka on ostettu jostain kirppikseltä aikaa sitten.


Huomaan haaveilevani siniraitaisesta matosta....Apua! Mikä mulle on tullut?

2 kommenttia:

  1. kauniita sinisiä asioita...:)
    Terv. uusi lukijasi

    VastaaPoista
  2. Kiitos Irmastiina ja mukavaa, että olet löytänyt blogini!! :)

    VastaaPoista