maanantai 23. heinäkuuta 2012

Oma tyyli

Heips!

Mietin tässä parhaillaan, että haluaisin uuden hiustyylin. Ongelmana tällä kertaa on se, etten tiedä mitä haluan. Tämä on TODELLA harvinainen tilanne! Yleensä olen hyvin tietoinen siitä, mitä haluan ja minulle on kehittynyt oma tyyli sekä hiuksissa että pukeutumisessa. Se nyt kuitenkin on varmaa, että hiukseni saavat omaa tummaa väriäni syventävän sävyn.

Pukeutumiseen liittyen olen löytänyt oman tyylini jo melko varhaisessa nuoruudessa. Rakastan värejä ja selkeitä linjoja. En ole farkun, röyhelön tai maanläheisten värien ystävä.

Pukeudun mielelläni mukaviin, puhtaan värisiin ja selkeisiin vaatteisiin ja tästä syystä vaateshoppailuni on suhteellisen helppoa, sillä suunnistan värien mukaan. Näin ollen minun ei tarvitse penkoa jokaista vaaterekkiä. Tehtävää helpottaa vielä sekin, että yleensä mielessäni on jokin tietty väri, jota haen. Tällä hetkellä suunnistan punaisen perusteella. Vaatekaupoissa käynnit ovat vain lyhyitä piipahduksia ja tästähän tietenkin rakas mieheni tykkää ;)

Tehtävää helpottaa vielä entisestään se, että olen löytänyt itselleni mieluisat vaatemerkit. Tällä hetkellä käyn mielelläni Marimekon sekä GudrunSjödenin myymälöissä. Valitettavasti GudrunSjödeniä ei löydy Suomesta putiikkina, vaan lähin on Tukholmassa. Viime viikolla vierailin Hampurin Gudrunilla, jossa oli ilokseni kaikki -50%! Tein pari hyvää löytöä :)

Ehkä minulle välähtää tuo hiustyylikin jossain vaiheessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti