lauantai 16. tammikuuta 2010

Partylite-kutsut

Heips,

Pidin tuossa viime torstaina elämäni ensimmäiset Partylite-kutsut. Kutsuin kylän naiset ja työkaverit illanviettoon kynttiläkutsujen merkeissä. Tarjosin vierailleni porkkanakakkua, minttusuklaakakkua ja kinkku-juusto-pasteijoita.

Olen aikaisemmin ollut kynttiläkutsuilla ja joskus jopa ostanutkin jotakin. Ovathan nuo kieltämättä kalliita tuotteita, kun vertaa vaikkapa perus Tiimari- tai Tokmanni-kamaan. Mieheni on sitä mieltä, että kyllä on keksitty hyvä rahastuskeino. Hän perustelee sitä näin:

* kutsuttujen täytyy tulla kutsuille, sillä se joka ei tule, siitä puhutaan
* kutsuilla on pakko ostaa, koska jos minä en osta kutsuilla ei emäntäkään osta seuraavilla omilla kutsuillani

Ja näin tämä homma etenee. Ehkä mieheni teoriassa on pointti, en kuitenkaan myönnä sitä hänelle ;)

Sorruin kutsuillani ostamaan aikaisemmin haaveilemani Mytologia-maljakon. Tämä oli alennuksessa, lähes puoleen hintaan eli pakkohan se oli ostaa!


Partylite-kutsujen emäntänä minulla oli kuitenkin hieno tilaisuus hankkia jotain arvokkaampaa, sillä emäntä saa lahjan, jonka arvo on 20% kutsuilla tilattujen tuotteiden arvosta. Tällä kertaa emännällä oli vielä sellainen etu, että jos maksoi 10 euroa niin sai tuplata tuon summan. Näin ollen minä sain emännänlahjaa yli 140 eurolla! Ja se on huima summa mielestäni. Tilasin tuolla emännänlahjalla itselleni kynttilöitä ja ihanan maljakon!

Tässä votiiveiksi kutsuttavat kynttilä, joissa on jokaisessa oma tuoksunsa...

Näiden lisäksi sain tämän kauniin - minun värisen - maljakon.


Paketteja odotellessa siis :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti